Christer Sjögren till Belgrad!

Jag kan omöjligt vara ensam om att vara barnsligt förtjust i Chrille Sjögren. Denna charmör med sagolik röst, och enorma bastoner.
Ett dansbandsleende bortom denna jord och en kropp som är skapad för att tillfredställa kvinnor.

Ingen kan mäta sig med hans karisma, och jag ser det som en självklarhet att vi skickar denna stjärna till Belgrad, för att presentera Sverige i Eurovision. Glöm inte att rösta!

Bidraget


Vikingarna i samarbete med 50 cent (producerat av Per-Arnez)


Välmött i globen, Christer.
Skitsnack | |
#1 - - Robin:

Helvete packan!

#2 - - BlotSven:

Vadan denna gestalt! Han är en smittohär på våran samhällskropp!
Han bör dräpas och sättas i förvar för all ivinnerlighet.

Bli icke förvånad om du skådar liemannen i sin storhet bredvid Kristian Luuk ikväll!
Jag avfärdar nu från rydskogen på min svarta gestalt för att slutför mitt uppdrag!

Väl mött! BlotSven

Upp